A 2011. évi CXII. Törvény 1. számú melléklet alapján
1. Szervezeti, személyi adatok:
Alapadatok
Teljes név:
Esély Győri Rehabilitációs és Foglalkoztatási Közhasznú Nonprofit Kft.
Rövidített név:
Esély Közhasznú Nonprofit Kft.
Székhely, központi telephely:
9024 Győr, Lajta út 38.
Központi telefonszámok: | |
+36 96 426 229, | |
+36 96 418 785, | |
+36 96 517 635, | |
+36 96 517 636, | |
+36 96 517 637, | |
+36 96 517 233 | |
Varroda: | |
+36 96 315 242, | |
+36 96 311 346 | |
Fax: | |
+36 96 517 637 | |
email címek: | |
Titkárság: | eselykft@eselygyor.hu |
Nyomda: | nyomda@eselygyor.hu |
Munkaügy: | munkaugy@eselygyor.hu |
Varroda: | varroda@eselygyor.hu |
Honlap: | www.eselygyor.hu |
2. Szervezeti felépítés:
3. Vezető neve, beosztása, elérhetősége:
Farkasné dr. Lukácsy Zita
ügyvezető igazgató
Telefon: +36 96 426 229
E-mail: eselykft@eselygyor.hu
4. Vezetőség neve, beosztása, elérhetősége:
Lengyel Attila
gazdasági vezető
Telefon: +36 96 418 785
Balogh László
műszaki vezető
Telefon: +36 96 418 785
Báló Zoltánné
varrodavezető
Telefon: +36 96 315 242, +36 96 311 346
5. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok:
Alaptevékenység, feladat- és hatáskör – vonatkozó szabályok:
Szervezeti és Működési Szabályzat
Alapító Okirat
Adatkezelési Szabályzat
6. A cég által fenntartott adatbázisok:
• munkavállalók személyi adatainak nyilvántartása – Munkaügy
• megváltozott munkaképességű munkavállalók egészségi állapota nyilvántartása – Munkaügy
7. A cég által kiírt pályázatok:
- állás pályázatok,
- beruházásra kiírt pályázatok,
- uniós pályázatok
8. A cégnél elvégzett vizsgálatok és eredményei:
A MÁK a pályázaton a rehabilitációs foglalkoztatáshoz elnyert költségvetési támogatásunkat havonta, majd éves szinten egy alkalommal átfogóan ellenőrzi. Az eddigi ellenőrzések hiányosságot nem állapítottak meg.
A BFKH az állami támogatást és az akkreditációs feltételek meglétét éves szinten két alkalommal, egyszeri, illetve átfogó ellenőrzés keretében ellenőrzi. Az eddigi ellenőrzések hiányosságot nem állapítottak meg.
A tulajdonos önkormányzat meghatározott időközönként ellenőrzi a szervezet gazdálkodását. A legutóbbi ellenőrzés 2021. évben volt, a 2019. és 2020. évet ellenőrizték, a szervezet a legjobb minősítést kapta. Az ellenőrzés dokumentációja az önkormányzat honlapján megtalálható.
9. A közérdekű adatok megismerésének rendje:
lásd Adatkezelési Szabályzat.
Adatvédelmi felelős:
Balogh László
műszaki vezető
10. A cég kötelező statisztikai adatszolgáltatása:
A KSH felé megküldött havi, negyedéves, éves adatszolgáltatás – Munkaügy
11. A cég költségvetése, beszámolója:
A szervezet éves üzleti tervét, a negyedéves és éves beszámolóit az önkormányzati Gazdasági és Tulajdonosi Bizottsága tárgyalja és hagyja jóvá. A GATUBI döntéseit az önkormányzat teszi közzé a honlapján.
12. A cégnél foglalkoztatottak létszámára, juttatására vonatkozó adatok:
A foglalkoztatottak és a létszám:
2024. január 1-én 152 fő a teljes létszám.
Megváltozott munkaképességű munkavállalói létszám 117 fő.
A 175/2009 (VIII.29.) Kormányrendelet a köztulajdonban álló gazdasági társaságok működésének átláthatóbbá tételéről alapján az Esély Közhasznú Nonprofit Kft. részéről az alábbiakat tesszük közzé:
A vezetők beosztása, bére:
Ügyvezető igazgató: 950.000,- Ft, 2024.05.20-tól
Varrodavezető: 467.000,- Ft, 2024.01.01-től
Központi üzemvezető: 430.000,- Ft, 2024.01.01-től
Műszaki vezető: 390.000,- Ft (részmunkaidő), 2024.01.01-től
Gazdasági vezető: 598.000,- Ft, 2024.01.01-től
A szervezet bankszámlája felett rendelkező személyek:
Farkasné dr. Lukácsy Zita ügyvezető igazgató egyedül, önállóan;
Balogh László műszaki vezető és Lengyel Attila gazdasági vezető együtt, közösen.
Felügyelő bizottsági tagok tiszteletdíja:
FEB elnök: Bárány István, tiszteletdíj: 96.600,- Ft/hó
FEB tagok: Borsi Róbert, Szabó Péter, tiszteletdíj: 84.600,- Ft/hó
Változás időpontja: 2024.01.30.
A FEB tagjait a havi tiszteletdíjon felül egyéb juttatás nem illeti meg.
A 2023. évi beszámoló elfogadásra került, az önkormányzat honlapján megtekinthető.
A gazdasági társaság hatályban lévő Kollektív Szerződése szerint az Igazgatóság munkavállalói havi 12.000,- Ft/fő/hó juttatásban részesülnek a SZÉP kártyára.
Ezen felül ruházati költségtérítési illeti meg őket beosztástól függően 84.000 – 56.000 Ft/fő/év összegben.
A végkielégítés kifizetésére a szervezet átalakítása során sem került sor.
Amennyiben a munkaszerződések felmondásra kerülnének a végkielégítés kifizetésére a Munka Törvénykönyve szabályai az irányadók.
13. Az EU támogatásával megvalósuló fejlesztések, pályázatok:
A projekt elnevezése: EFOP-1.2.1-15 kódszámú,
„Védőháló a családokért” című pályázat.
A projekt megvalósítás időtartama: 2017. március 1. – 2019. március 1.
Elnyert támogatás összege: 40 millió forint.
A projektben megvalósításra kerülő tevékenységek jellege:
A projekt keretében szervezetünk kifejezetten a gyermekes szülőknek (beleértve a gyermekvállalás után a munkaerőpiacra visszatérni szándékozó szülőknek), a párkapcsolati, házassági és egyéb családi ügyekben tanácsadást, segítségnyújtást igénylő személyeknek, valamint a sajátos vagy nehéz helyzetben lévő családoknak, nagycsaládoknak, többgenerációs családoknak szóló programokat fog megvalósítani, úgy, mint a család és munka összeegyeztetését segítő tanácsadás, családi közösségépítő rendezvények stb.
2014. november 01 – 2015. október 31-ig 20 fő alapszintű képzésére 27,3 millió forint támogatást nyert el a szervezet.
Ennek keretében 336 órában 14 modullal 20 fő megváltozott munkaképességű és fogyatékos munkavállaló képzése valósul meg.
A szervezet szociális szakembereinek szakmai irányítása mellett külső képző intézmény bevonásával. A pályázat nemcsak a munkavállalók nyílt munkaerő-piacra történő felkészítését segíti elő, hanem támogatásával sikerült egy oktatótermet kialakítani, berendezni és a képzéshez szükséges technikai eszközök beszerzésére is lehetőség nyílt.
Az EFOP – 1.2.1-15. kódszámú pályázatunk záró kifizetési igénylése és a záró beszámolója elfogadásra került. A fenntartási időszak is lezárult.